Organisatie Miss Wellness Beauty reikt prijzen uit in zomerbar Zanzibar te Londerzeel
Zaterdagavond werden in Londerzeel waar de zomerbar Zanzibar gevestigd is de prijzen van Miss Wellness Beauty uitgereikt aan de winnaars. Door de extreme hitte vel het op dat er heel wat minder volk aanwezig was dan vorig jaar. Maar dat maakte de feestvreugde bij de Miss Wellness Beauty organisatie er niet minder op.
foto's copyright ERM
Zij hadden een box gereserveerd voor de aanwezige finalisten , sponsors en genodigden. Ook wij waren van de partij met wat vertraging wegens andere verplichtingen.


Toch hebben we ervan genoten en was het een blij weerzien met verschillende dames en organisatie. De terugreis was iets minder gezellig , eens we de parking verlaten hadden werden we afgeleid voor een alcohol controle.


Geen paniek aangezien we enkel water hadden gedronken en ook mochten doorrijden zonder controle. Daar ging ons BOB sleutelhanger waar we op gehoopt hadden.


Vervolgens een hevig onweer van Londerzeel tot bijna onze thuiskomst aan Zelzate tunnel. De ene blikseminslag na de andere en hevige stortbuien maar dit kon de leuke avond niet bedoezelen.


Een dikke proficiat aan alle winnaars en de afwezigen hadden nogmaals ongelijk.
